Soliga dagar.

Man kan säga att jag har haft världens trevligaste midsommarhelg faktist. Midsommar spenderade jag hemma med mycket trevligt sällskap, god mat & dryck och vädret ska vi ju inte prata om för det har varit bäst. Synd att klaga liksom. Igår alltså midsommardagen var vi hemma hos Anders för chill&grill och det var hur bra som helst. Joel stod för underhållningen och är helt klart grym på gitarr. Fler borde kunna spela akustisk gitarr för det är så jävla bra och jag önskar själv att man kunde göra det men nehe det kan jag inte. Idag då så har vi legat nere vid badviken hela dagen lång med sol och bad, hur skönt som helst och avslutade kvällen med gott vin. Moa och jag har redan planerat morgondagen med frukost vid sjön med sol och bad hela dagen. Känner på mig att det kommer bli dåligt väder bara för att man har planerat...



Kommentarer
Postat av: Moa

Vi kör frukost buffe i morron i stället för dååå e det soool jag lovar :D

2010-06-28 @ 19:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0