Ogräs

Godmorgongodmorgon!
Sitter här och dricker mitt morgonkaffe även fast jag hatar våran kaffebryggare som gör jätte äckligt kaffe. Någon dag ska jag ta mig in till stan och köpa mig en egen kaffebryggare så att jag äntligen kan dricka gott kaffe! Mamma och pappa älskar den vi har och vägrar köpa en ny för min skull haha, dåligt tycker jag!

Ah men iallafall så ska jag spendera några timmar snart utomhus för att plocka ogräs som pappa har tvingat mig att göra och om jag inte gör det så hotar han med att flytta haha. Han vet att jag älskar att plocka ogräs så det är såklart jag som får göra det. Men nej fan vad jag ljög nu då, att plocka ogräs är det värsta och tråkigaste som finns i hela världen tror jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0