Vi sjunker ner i sanden och låter dagen få bli som den blir

Hejohå!
Hela helgen har varit fullt ös medvetslös... eller jag hade hoppats på det iallafall. Hela tjocka släkten har varit på besök från fre-sön och självklart har jag jobbat hela helgen i denna jävla värmen. Synd att klaga på vädret men ibland måste man för man är väl aldrig riktigt nöjd antar jag? Men nu är det slut på jobbandet på ett tag, eller ja jag tror nog jag ska jobba lite i veckan men det är sånnt som märks. Men min lediga tid ska jag spendera tillsammans med Mia och Emelie eller ja åtmindstonde två dagar denna vecka. Imorgon tar vi med oss vårat pick o pack och beger oss mot varamobaden för en heldag där och sen på Tisdag beger vi oss upp till huvudstaden för shopping och allsång på skansen!! Låter inte det hur bra som helst?! :D Bäst att jag går och lägger mig så att jag är pigg och glad imorgon. goodnight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0