Skit stan!

Tur att ingen affär i hela stan hade någon svart skjorta hmmm! Vart jag än frågade fick jag svaret "nej". Lite sådär smått irriterad blev jag faktist för att vita skjortor det ska dom ha precis överallt men ingen svart inte! Men lite tur hade jag i sista sekund innan jag skulle gå hem, då hittade jag en svart skjorta och den fick duga! Nu är jag komplett tills imorgon och både skjorta och svarta jeans har inhandlats...great!

Håller på att laga mat till min familj nu! Duktig är jag, fast egentligen vill jag ut och åka skridskor på glan med mickis och icka men det får jag hinna med någon annnan dag. tror nog att isen är kvar några veckor till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0