Ska nog stämma östgötatrafiken tror jag!!!!

Fan vad irriterad jag är på bussjävlarna då! Hur ska jag kunna ta mig till stan imorgon om man inte ens kan köpa en biljettjävel på bussen? Det är nog det sämsta dom har kommit på någonsin tror jag, att man inte får betala med kontanter på bussen. Vad ska det vara bra för. Lätt liksom för dom som bor på landet"som jag" att kunna ta sig in till stan med buss om man inte har ett busskort. Nejnej då måste man först komma in till stan på något annat sätt så att man kan fylla på ett busskort och sen kan man åka buss. Smsbiljett är faktist riktigt smart gjort om man nu skulle kunna använda det överallt men nej det kan man inte heller. Great!

I´m stuck in svärtinge! föralltid typ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0