packar för fulla muggar!

Imorgon bär det av till Riga och jag packar för fulla muggar. Det är svårt att få med sig allting i en sånn liten väska som endast får väga 10kg! Men som tur är så har vi bokat några extra väskor där man får ha typ allt smink och shampoo, hårspray osv. Så att i princip så är det bara kläder som ska ner i det lilla handbagaget på 10kg och det ska jag nog få ihop.

Ska bli spännande att åka iväg tycker jag. Senast vi var iväg på cirkusfestival var år 2006 i Sylt och det var hur bra som helst. Gången innan det var vi iväg i Berlin och det var för hundra år sen känns det som men inte riktigt, jag fyllde iallafall 13 år där så att det måste ha varit 2003 vi var där om jag inte är helt ute och cyklar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0