Onsdag

Idag var jag uppe tidigt för att jag hade tänkt att vara duktig och gå en promenad innan frukosten men det snöar ju massvis så jag har ingen lust att gå ut! Tog mig en lång och varm dusch istället och snart ska jag äta frukost framför tvn. Upptäckte även att ett nytt one tree hill avsnitt har kommit!

Träning ikväll med, hårdträning nu fram till sommaren hoppas jag på! Förresten så ska jag köpa sim och gymkort tillsammans med Emelie så att man har något att sysselsätta sig med på dagarna, det blir great :D

Dom ringde även från Durkslaget igår och ville att jag börjar jobba på fredag, fybövelen vad glad jag är!!


Förövrigt så längtar jag till sommaren :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0