Okej, snön tar visst aldrig slut!

Fyrtiocentimeter snö har det kommit på en dag, inte riktigt klokt. Men fint äre.

Har tillbringat hela min dag till att hänga hos mormor för att fixa iordning på alla hennes elektriska prylar hon har i sitt hem. Först datorn som internet inte funkade på, sen betala räkningarn åt henne, koppla in dvdn, ställa in tvkanalerna och mycket mer! Fasiken vad jag är teknisk ibland alltså. Kanske är något jag ska satsa på här i livet? haha

Efter besöket hos mormor så följde jag med mamma till sjukhuset och så åkte vi och handlade, och nu sitter jag här och funderar på vad jag ska hitta på! 



Sitter och dricker grönt te och drömmer om ett nyttigt liv! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0