nära döden

DET ÄR 23 MINUSGRADER UTE NU, HELT JÄVLA SJUKT! Att vi ens överlever..... så jävla nära döden är jag

Good news iallafall, provjobbade på durkslaget och guess what!!!! Dom gillade mig wihu :D Ska extrajobba där men börjar inte förns efter jag kommit hem från Riga som är nästa vecka. Känns skönt för jag trodde typ att jag skulle få börja jobba imorgon och sedan jobba varje kväll tills vi åker och då hade det varit lite problem eftersom att vi har träning typ varje kväll den här veckan. Men stället var sjuuukt mysigt och asbra personal och jag kan inte vara annat än nöjd!

Men att imorgon ska jag ut och så är det bara! men först vill jag åka skridskor hela dagen lång med varm oboy och roliga människor. Jag har allt hört att det ska bli fint väder imorgon och inga 23 minus grader inte!!!!



JAG LÄNGTAR TILL FJÄLLEN hmmmmmmmm

Kommentarer
Postat av: ullis

Träffade du Myrtel där då? hon ska jobba där om jag itne är helt virrig, vilket jag kan vara =)

2010-01-09 @ 11:12:09
URL: http://ullisblomman.blogg.se/
Postat av: Tuss

jaaa hon jobbade där i köket haha jag blev helt chockad när jag såg hon komma ut från köket! :D

2010-01-09 @ 12:13:41
URL: http://tuws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0