Lördag!

Vaknade av att det var ostädat och saker överallt efter att Icka har haft folk här hemma. Så jag fick börja dagen med att städa efter HENNE, jag som inte ens har varit hemma på typ två dagar. Kände att jag behövde en välbehövlig frukost efter städningen men det fanns ju nästan något att äta också? Fan vad arg jag blev på ickajävel. Hon och hennes vänner har ätit upp all frukost plus att jag fick städa efter dom, hyggligt! Det ska jag komma ihåg. Grisa ner hos henne och sen bara dra! perfekt.

Men Nyår var  väl great! Till en början iallafall. Jag måste säga att jag hade det superkul iallafall och jag verkade vara ensam om det också. hatar folk som ska störa sig på en sak eller en person eller något annat och helt plötsligt ska ingen ha kul och alla drar vidare! too bad.

Gårdagen spenderade jag tillsammans med matte, linus, tillan och mickis! Vi måste varit dom mest rastlösaste personerna i världen :D nejdå vi hade det kul! Ska dit ikväll igen på middag! haha dricka vin ska jag göra med. mumsigt :)

Nu ska jag in och handla lite! Pussipuss


bjuder på en bild på mig och Björn från nyår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0