Home sweet home!

God bless svenskt kaffe! Har druckit néscafe och sojamjölk i fem dagar men det dög faktist men fyfasiken vad underbart det var att dricka sitt egna kaffe!!!!

Riga var great men kallt. Vi kom dit i Torsdags och redan i Fredags var det dags för första uppträdandet. I lördags var det dags för festivalen och om man gick vidare därifrån så fick man uppträda på söndagen vilket vi fick men vi förstod inte så mycket av allt runomkring så vi uppträdde och var glada, fick inleda första föreställningen som var vid 12:00 på söndagen, efter det var vi sista numret i andra föreställningen som var vid 16:00 och då fick vi stanna kvar inne på scenen och dom babblade på det mest komplicerade språket i universum så att vi stog där som frågetecken men glada ändå, dom delade ut priser och applåderade. Sprang ut bakom scenen när dom var klara och förstod inte riktigt vad vi hade vunnit förrän Vitolds kom och berättade för oss att vi hade vunnit silver haha! underbart

Resan har varit superkul men som alltid, borta bra men hemma bäst! Har sovit på en luftmadrass i 4 nätter så att jag kan ju lova att jag har sovit som en gud inatt i min alldeles egna säng! Det var bäst i världen att duscha i sin egna dusch med och slippa mögliga golv och icke fungerande vatten :) Maten kommer jag inte sakna för fem öre!! Frukosten var väl okej, iallafall första dagarna.. Sista dagarna fick vi bullar, kakor och keso typ haha. Kyckling och ris varje dag till lunch och till middag blev det bullar, sardiner och tårta! Så varje kväll efter uppträdanden så har vi varit ute och käkat dock ganska onyttigt haha som mcdonalds och pizza.



Kommentarer
Postat av: mamma

tuss min lilla gosis.ni är bäst

2010-01-19 @ 10:59:51
Postat av: Elina

Borta bra men hemma bäst :)

2010-01-19 @ 11:08:13
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Ja.. Det svenska kaffet är nog det man saknar mest när man är iväg utomlands... Brukar slinka ner ett paket kaffe i min resväska när vi åker någonstans... Vad roligt att ni fick en så bra placering... Lycka till även i fortsättningen...

2010-01-19 @ 11:23:57
URL: http://ansoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0