Godmorgon!

Jag ligger kvar i sägen under täcket och vill absolut inte gå upp, det är på tok för kallt! Jag har ont i mina axlar och överallt känner jag sen träningen igår, men den var dock inte lika hård som sist.

Meeeeen jag kan ju lova att jag var död när jag kom hem sen med tanke på att jag var ute i lördags vilket var helt oplanerat! Kom hem vid 4 någon gång kan jag tänka mig och gick upp redan vid halv 11 för att plocka iordning lite. På eftermiddagen kom Mia och emelie hit och då åkte vi skridskor och drack varm oboy! Sen vid 5 vare dags för träning och vid 8 ungefär kom jag hem. Tog en dusch och sen kom anders och Joel hit och kollade på film med mig och jag SOV igenom hela filmen haha. jag var helt slut, och det är jag nu med! Så att 17koppar kaffe och en bra film nu då och bara mysa i soffan! Härligthärligt

Pussi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0