(:

Haha så jävla dåligt, bashuset sålde endast årskort! Lite besvikna vi blev då vi som var dyngtaggade för träning och hade stoppat i parkeringspengar för hur länge som helst, men nejnej det var bara att vända och åka hem istället. Stannade dock en sväng på djurmagasinet innan jag åkte hem och köpte två nya fiskar till mitt akvarium som jag hitade igår när jag städade mitt rum så att nu är det superfint men fiskarna är dödstråkiga! Ligger i ett hörn och glor typ. Jag vill ha galna fiskar :)

Nej enbart för att det inte blev någon träning idag så tar jag min ipod och går ut på en promenad istället. Blir nog även att sova tidigt ikväll för jag är kalastrött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0