Bra Tisdag!

idag har jag varit glad hela dagen lång. Började dagen med att äta frukost och sedan storstäda hela huset tills mami och pappi kom hem från teneriffa! Inte för att jag hade stökat ner något, jag har ju knappt varit hemma.. Åkte in en sväng till stan med lite sopor oså och handlade lite tills dom skulle komma hem. Nystädat och mat serverat på bordet när dom kom hem, inte så pjåkigt va! :D

Ahh jusste imorse ringde jag durkslaget där jag hade fått tips om att dom behövde en servitris. Hon var hur trevlig som helst och hon tog även mitt nummer och sa att hon skulle ringa tillbaks. För typ en halvtimma sen så ringde hon och sa att dom behövde extrapersonal och att jag skulle hoppa in och provjobba på fredag! wihuuu hur bra låter inte det! jag är superglad. Måste dock köpa en svart skjorta! Men det gör jag tomorrow.

Nu ska jag dricka upp min stoooooora kopp te och sen se en film eller nått. jag missade ju trots allt paradise hotel igår men det programmet har visst inte kommit ut ännu! buhu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0