Avatar

okej jag hade typ räknat med att ligga i soffan hela dagen och typ dö. Tjutit sönder till the notebook har jag hunnit med iallafall, guuuuud så bra den är! Ickapicka ringde vid 5 typ och frågade om jag ville följa med på bio och käka kinamat, ahhhhhhhvisst det tackar man inte nej till! Åkte in till stan och åt mig fetmätt på kinamat fram tills det var dags för bio Avatar. Det var jag mickis, icka, linus, tillan och matte. Hur trevligt som helst. jag går typ aldrig på bio men det är mys men dyrt! Men jag kunde uttnyttja mitt presentkort jag fick för typ hundra år sen? Egentligen fick jag det i studentpresent men det känns som om att det var för hundra år sen.

Filmen var great och jag bara älskar filmmusik. Vilken känsla det blir! Filmen var allt annat än overklig måste jag säga och så jävla bra gjord. jag som inte ens gillar sånna typer av filmer tyckte att den var kanonbra och det kändes inte alls som om att den var 3 timmar lång. se den!!

Nu är jag hungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0