I think it turned ten o'clock but I don't really know.

Idag mår jag som jag förstjänar kan jag tänka mig och sitter här och sörplar i mig min första välbehövliga kopp kaffe idag. lite sådär lagom seg har jag varit, men tro inte att jag har sovit bort hela dagen för jag var faktist uppe klockan tio och åt frukost, kollade på bröllopsfotografen och sedan somnade. vaknade igen vid halv två men det är ju en annan sak. Jag var ju lixom uppe imorse och sen tog jag ju bara en kort tupplur ;D

Gårdagen var bra, kunde varit bättre men den var bra. för-förfest hos mariaholm först och sen vidare till odd i åby trevligttrevligt. Sedan bar det av mot hugos med buss och där var det minsann trevligt förutom att musiken sög och att alla drog hem pågurnd av "trötthet" nej gud vad dåligt, trött kan man vara en annan dag men definitivt inte på krogen! Men det blev inte mycket längre för oss heller, jag var nog hemma vid 2 tror jag så att det blev en tidig kväll, kanske var lika bra så?

nej nu blir det mer kaffe till mig och sedan lägga mig framför tvn typ. kanske åker en sväng till tillan och spelar bingolotto och myser med pipa, kan bli bra! det kör vi nog på.


här är vi, snygga som få!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0