Tydligen så är det fredag idag, great!

Nu blev jag helt plötsligt jätteförvirrad när "it´s friday im in love - the cure" kom på radion på en torsdag? Men vafan det är ju fredag haha så jävla underbart! Lätt att jag är mest veckovild i världen (:

Jobba ikväll ska bli kuligt! Jag har ändå inga pengar till att hitta på något annat roligt i helgen och då kan man lika gärna jobba. Men händer det att man blir ledig ja då tackar man ju inte nej till en utgång, nejnej jag har trots allt fribiljett! (: Men nej nu ska jag inte tänka sådär, utan i helgen ska jag jobba thats it! Det är roligt att jobba speciellt på durkslaget, visst att det är skit tider men det viktigaste är nog att man inte känner att man är tvingad att gå dit och att man tycker att det är skittråkigt. Har man den inställningen så funkar ingenting.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, vrida upp volymen på stereon och grabba tag i damsugarn för att fredag innebär städning. Ska även hinna med en promenad sen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0