Träning, dusch & paradise

Okej nu är jag nyduschad och nyinsmörjd med bästa go fresh gurka! Den lever helt klart upp till sitt namn och är så fresh på något sett. Träningen idag gick superbra och den var superkul med tanke på att vi tränade lite annorlunda saker till skillnad mot vad vi brukar träna. Massor av stående handstans, det gillar vi.

Nu sitter jag faktist och dricker en stor fet kopp te och väntar på att paradise hotel ska börja. Jag är helt inne i det där jävla programmet och imorgon är det final haha, cant wait!! Jorå egentligen vill jag inte att det redan ska vara slut för vad ska jag då sysselsätta mig med på måndag och tisdag kvällarna?



yep vi är rätt så snygga, och bruna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0