söndag.

Sitter i stan, har spenderat natten hos ickapicka och dom närmsta två timmarna ska jag också spendera här medans hon är och jobbar, im so lonley! heheheee nej as soft, bra musik, kaffe och ett jävla bra humör!

Förresten GÅRDAGEN VAR GREAT! förfest med enbart brudar hos Angelica vid vasaparken typ sen vidare till först hugos och sen otten men den mesta tiden spenderades på hugos faktist och det var bäst, like always och igår var det bara så jävla bra, bra musik, bra folk, BRA ALLT.

Känner mig dyngsnygg med gårdagens smink, gårdagens kläder och gårdagens frisyr haha jääH! dyngfresh. Icka äger ingen sminkborttagning och jag har bästa sminket på mig, vattenfast haha det är helt omöjligt att få bort så att jag tänker inte ens ge det ett försök. Men jag duschar när jag kommer hem ikväll istället, så får det bli! Vi tänkte testa onlinepizza idag tror jag, haha roligt.Jag älskar förresten den här datorn med inbyggt cam, ge mig!! Jag ska köpa mig en egen någon gång framöver när jag blir rik typ.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0