snöigt värre

Tog en promenad i snön nyss, och JA det var för mycket snö så att man knappt kom fram och snubblade varannat steg typ fast jag plöjde gärnet med mina moonboots och känner nu i efterhand att det var ett bra initiativ att ta dom eftersom jag nu är helt torr om mina fötter, bra jobbat av mig.. Men nästa gång jag går tar jag med mig spaden också!

Ikväll blir det ingen träning för min del även fast jag vill. Ska ut med personalen på durkslaget, typ dricka och käka för dom som vill (: kan bli himlans trevligt. Meeeeeeeen jag känner att jag är ganska så fattig efter helgens bravader.Både utgång fredag & lördag. Plus att jag har klädtorka...kan man säga så förresten? Ah ni förstår nog vad jag menar, jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig! Samma problem som alltid. Så därför tänkte jag rota i garderoben nu herrååååååå! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0