mörk choklad är gott.

har haft världens trevligaste kväll hos mariaholm med hon och emelie, massor prat mys och tacos! Fler sånna kvällar tycker jag (: Himlans kalasbra

just nu sitter jag och äter mörk choklad alldeles ensam i ickas och linus lägenhet, icka är på kryssning och linus är i lumpen. jag tänkte att jag kunde sova här inatt och mysa med råmio alldeles själv. Imorgon ska jag träffa Maria men innan det ska jag försöka hinna med att sola men det beror helt och hållet på när jag vaknar och om jag hinner med det haha. Jag får nog ställa klockan för annars sover jag nog bort hela dagen. Nu för tiden får jag ställa klockan varje morgon för jag har blivit så himla morgontrött men det är najs.

Längtar förövrigt tills fjällen på söndag! verynajsfågelbajs

PUSS


mumsigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0