Godnatt.

Hemkommen efter en kväll på durkslaget, gick bra som alltid eller ja min hjärna ville inte riktigt vara med idag märkte jag. Men allt löste sig och gästerna var nöjda! Roligast var att Mamma, pappa och familjen Lindgren klev innanför dörren och skulle äta haha. Mycket trevligt med lite igenkända ansikten måste jag säga (: Men jag är helnöjd med kvällen trots allt och imorgon kör vi igen!

Jag funderar starkt på en utgång imorgon efter jobbet för sen är det lixom söndag och ingenting bestämt? Dyngbra. Jag har vin, jag har gratisbiljett, jag har bästa mariaholm att gå ut med, jag har alltid partyhumöret...what else behövs lixom! nada

Men sånnt märks imorrn!
Nu ska jag sova

natti


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi kör påt!:)

2010-02-13 @ 19:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0