friday

känns som om att jag inte har någonting att skriva om faktist men jag ger det ett försök.

Var ute på en promenad idag igen med ickapickalurv, men det blåste fysatans kallt men vi kämpade oss fram i stormen. Tog en jävligt varm dusch när jag kom hem och när jag väl står där i duschen så finns det självklart inget shampoo. assååååååååå man blir så jävla förbannad, det var endast två tomma flaskor. Jag skakade ur den ena med vatten och hoppas på att mitt hår blev rent men det återstår att se när jag tar bort min handduks turban på huvet. Inte nog med det så var min go fresh gurka slut, förjävligt alltså.

Anyway, ikväll är det jobb som står på shemat men det ska bli kul för jag har endå inget för mig ikväll så att det känns inte som om att jag missar något. ska även jobba imorgon kväll med och sedan bär det av mot fjällen på söndagmorgon. SOM jag har längtat herreguuuuuuud.

nej nu knäckemacka och kaffe och en varm jävla filt framför tvn! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0