13:17

jag har nedrans ont i min kind på insidan, alltså i käften. jag tror jag har bitit mig på något sätt och nu är det bara irriterande och böckligt ähhhhh ni förstår nog. dricker iallafall världens största kopp kaffe och fryser. Icka och jag har sovit i svärtinge inatt och förut var vi ute på en snöig och kall promenad men det var najs.

Vi ska nog åka och hälsa på råmiokatten sen och jag är sugen på chailatte! damn så gott det är, jag ska nog tvinga icka att svänga förbi något roligt café så att jag kan få min chailatte. Senare ikväll har jag ingen aning om vad som händer men det är ju sånnt som märks. Jag är dösugen på filmkväll någonstans (: om någon hör av sig så kommer jag på stört!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0