Skulle man inte bli lycklig av pengar så skulle jag inte jobba.

Det är skitsnack att man inte blir lycklig av pengar, för det blir man. Sen kanske det är en annan sak om du har tremiljoner i månadslön eller om du har tillräckligt så att du klarar dig och ändå kan hitta på saker. Pengar är allt och jag älskar att jobba helg när alla andra är lediga. Eller nej det suger riktigt jävla hårt att dom dagarna man själv är ledig jobbar alla andra och jag skulle göra vad som helst för ett 7-16 jobb. Självklart tyckte man att det var jättecoolt i början när man fick vara lediga hela dagarna och kunde njuta av solen hur mycket som helst. Men det är ju då alla andra jobbar och sen när jag åker till jobbet slutar alla. Egentligen är det så jävla ovärt att jobba helg men vad gör man inte för pengar? Går och hänger mig lite och längtar extra mycket till en vecka i Turkiet tillsammans med Mariaholm!

Det var allt för mig
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0