Crazy Monday.

Det har varit en väldigt upptagen helg så det har inte funnits tid till att berätta om mina roligheter. Helgen har innehållit Jobb, fest, jobb, tatueringsmässa, kalas, sol, filmkväll och mys typ. En mycket bra helg om jag får säga vad jag tycker!

Dagen idag har bjudit på chill med Tillan på min altan, med en jävla massa bra musik. Slutade dock illa när lilla tillivill tog ett glas vatten och skulle sätta sig vid matordet för att äta och helt plötsligt bara ramlar ihop på mitt köksgolv och vattnet flyger ut och hon ligger där icke kontaktbar, läskigt var det men hon vaknade till liv och var yr, och vad jag vet nu så mår hon lite bättre. Söt tillivill! Inte nog med det så är Romeo massa sjuk han med :( Han har varit på akuten i helgen och det är jätte mega synd om den lilla katten. Han har öroninflammation typ som har gjort så att han har tappat balanssinnet och går som en mupp, han har fått tillbaka lite balans nu men förut ramlade han bara runt hela tiden. Sötaste kissen är han och jag var i stan förut och tog hand om den plutten.

Men nu är jag nyduschad och har gjort ansiktsmask och ligger i min säng med rena nya lakan som jag fixade idag, så jävla MYS! Hoppas ni är avensjuka.

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0