Sunny wednesday!

En himla trevlig dag blev det igår. Tog bussen in till stan för att möta upp tillan, odd, viktor och ankan. Tog först en cider på olearys och sedan gick vi upp till halvars och käkade glass i solen :) Satt där ett bra tag tills vi åkte ner till linus lägenhet och kollade film som blev superbad. Den är ju hur rolig som helst och jag kom på att jag inte hade sett den på hundra år.

Sov hos ickapicka och imorse gick jag till tandläkarn vid niotiden typ, nu har jag precis färgat icka hår och hon ska snart till jobbet och jag ska nog gå upp till stan och kika på en vårjacka om jag hittar någon denna gång. Ikväll blir det ingen träning för mig för jag ska jobba min första veckodag och det ska bli spännande, antar att det är ungefär som helger :)

Ha en trevlig och solig onsdag på er!
Pussfråntuss





Köpte en ny supersnygg ring förut på stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0