Glad påsk!

Godeftermiddag!
Jag har världens jävla hicka just nu och jag blir inte av med den, galen är jag. Förresten så håller vi på o städar för fullt här hemma och snart ska vi börja göra iodning oss för att gå till farmor och farfar på andra sidan vägen för påskmat :) Lite vin hoppas jag också att dom bjuder på hihi. Sedan ikväll ska vi nog ut kulkulkul!!!!!!!

Igår var jag på stan hela långa dagen och köpte massor av fina toppar, underkläder, skor och massor mer superfint och jag är helnöjd. Brukar alltid få sådan ångest när jag köpt massor saker. Hann med att klippa mig också och det blev superfint med lite kortare lugg än vanligt och massor uppklippt och urtunnat. Sköööönt, mitt hår var ju som en mössa innan haha ush.

Nej nu ska jag fortsätta och städa och sedan göra iordning mig.
Glad påsk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0