tacos skulle inte vara så dumt NU!

Jag är hungrig, jättejätte hungrig! Har inte ätit något på hela dagen idag. Eller jo jag åt lite nudlar förut men det var mest äckligt med tanke på att jag inte har några smaklökar för tillfället. Jag har heller inte varit hungrig faktist eftersom jag bara har sovit och sovit hela dagen, men även fördrivit tiden med one tree hill också. Perfekt!

Men nu är jag fett sugen på tacos. Muuuuuuums! Jag är jättehungrig och jag ska definitivt äta tacos innan den här veckan är slut det kan jag lova!

Men nääh, nu vill jag bara bli frisk! Och i helgen fyller jag år förresten så på lördag hoppas jag på en kalasutgång. Skulle vara trevligt att hitta på något innan utgången. Kanske gå ut o äta nånstans med alla roliga vänner. Äsch det är ju endå aldrig någon som kan.

Nu ska jag sova, min hosta har gått över iallafall så jag hoppas på lite sömn inatt :)
bye.

Kommentarer
Postat av: Mary

Jag kan!:)

2009-09-15 @ 16:57:45
URL: http://holmiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0