Söndagsmys

Helgen BÖRJADE bra minsann :) Galet bra förfest hos mariaholm i fredags. Vilken tur att inte robban kom med en 2 liters flaska med ouzo, och tur att man inte drack något av den nejnej. Haha jag antar att man mådde som man förtjänade efter det. Karatefull var jag och stog i kön i 40 minuter minst och när jag ska ta upp mitt legg när vi nästan är framme så hade jag ju såklart glömt plånboken hemma. Jävla skit! Var nog bra att vi inte gick in iofs med tanke på hur full jag var men det var lite tråkigt för jag hade längtat efter att gå ut :) Men det var bara att vandra hemåt och sova. Mådde kalasbra "sämst med andra ord" på lördag morgon när det var dags för att åka till linköping för uppträdande och jobba. Var i linköping vid 10 på morgonen och sedan hade vi ett uppträdande i timmen och vid 2 kunde vi åka hem. Kunde inget äta på morgonen innan jag åkte och inte på dagen heller, dom andra åt på max men jag kunde inte få i mig något utan jag somnade i bilen istället och vaknade när vi var framme i norrköping för att ta min bil och åka hem. Tog fetaste duschen och försökte få i mig lite mat. Blev bjudna på grillat hemma hos farmor och farfar, hur mysigt och hur gott som helst! Var där ett bra tag tills jag åkte hem till Tillan för att ha filmmys med hon, matte och viktor! Somnade till andra filmen och kom hem vid 2 inatt. MEN idag tänker jag bara dega framför tvn typ och tycka synd om mig själv.

Imorgon bär det av till Göteborg med Olana för något Jubileumsfirande på Ronald McDonalds sjukhus. Kommer nog bli kalaskul med en heldag i göteborg, hoppas också att uppträdandet kommer gå bra med tanke på att träningen gick skit :)

bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0