Roast på Berns

Roast på Berns är på femma nu! Hahaha alltså jag garvar sönder. Så jävla sjukt det är alltså hahaha. Men nu blev det reklam och jag garvar fortfarande. Mest synd i dagens program är ju faktist att Magnus Betnér inte är med, han är ju så sjuk men bäst av allt är nog Björn Gustavsson som endast var med i första programmet haha jag hppas verkligen att han ska vara med fler gånger!

Träning var det idag förresten och oj vad jag är trött och har ont i mina armar. Jag har inte tränat på över en vecka eftersom jag har varit sjuk, och jag kände nästan att jag inte var riktigt frisk idag heller. Man blir så anfådd av ingenting. Har ju trots allt jobbig rethosta kvar. Men det var skönt att träna och svettas lite igen. Tragiskt att vi ska byta cirkuslokal nu i veckan förresten. Hoppas verkligen att den nya är bra, för jag gillar våran lokal vi har nu för där trivs man iallafall.

Nej nu ska jag springa till köket och göra lite te innan reklamen är slut!
bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0