Om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen.

Sitter och Lyssnar på Winnerbäcks nya låtar. Jag älskar den där mannen alltså. Hans nya album nu och det innan har jag haft lite svårt för men som sagt Lasse är alltid Lasse, men det finns nog inget som slår hans äldre låtar. Iofs så ska jag inte säga nått om hans senaste album som jag sitter och lyssnar på just nu, men det finns dom låtar som man fastar för direkt och vissa förstår man sig inte riktigt på. Men han är och förblir bäst, så enkelt är det!

Snart är det dags för att se han live igen! Linköping Cloetta center den 10 December. kalasbra



Kommentarer
Postat av: asn

2009-09-23 @ 17:57:14
Postat av: sandra

tagga liiiite tilld en 10:e december då :D

2009-09-23 @ 17:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0