men vad nu

Var hemma hos Matte och lekte, först idol och sen film! Vi såg the ring som var så himla länge sen man såg så att jag nästan hade glömt bort vad den handlade om. Läskig och bra var den!

FÖRRESTEN så har det varit sommar idag och jag har legat och stekt i solen, iallafall ett tag! Jag hade ingen ro i min kropp idag så jag kunde inte sitta still och bara njuta av solen, det gick bara inte. Men en liten stund satt jag där iallafall, eller ja 5 minuter kanske :) Tog nog längre tid att ta fram solstolen än den tiden jag låg i solen. PLUS att jag bjöd min familj på grillat förut med. Alltså jag dör så gott det är. Hemmgjord tzatsiki a´la Therese, färskpotatis i ugn, god sallad och grillat kött! Bättre kan inte bli. mummamumma

Imorgon är det fredag vilket innebär tacomys hemma hos mariaholm och fyllechaffis till herr mathias :)
Utgång för mig blire på lördag minsann

Goodnight.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0