Måndagar är alltid sega!

Segaste dagen på länge var nog just precis idag. Kollade iofs på en rolig film förut med ickapicka The proposal. Har velat se den länge nu och den var bra faktist men hade nog trott att den skulle vara lite bättre men söt var den. Efter det somnade jag typ i ickas säng med romeo liggandes på mitt huvud i nån timma tror jag. Romeo är kåt på hår för när han väl ligger och sover vid håret så får man inte röra sig eller flytta på huvet för antingen skriker han eller så hugger han tag runt huvet med klorna. Galen katt det där!

Snart bär det av till nya cirkuslokalen där vi ska måla och städa kan jag tänka mig så det blir nog bra. Känner att jag börjar få lite ont i halsen igen, bästa immunförsvaret! Säger som joel sa "du skulle lika gärna kunna få pesten med det där immunförsvaret" Tacktack :) Det värmde haha.

Nu ska jag dricka kaffe, älskade kaffe!


roooomeo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0