Lördagsmys istället för fredagsmys?

Jag somnade klockan 4 imorse, ja det gjorde jag! Kan nog vara därför jag vaknade 1 idag :) Vääldans skönt. Min fredagkväll började med att jag skulle skjutsa matte till stan, se åkte vi och handlade allt vi behövde till tacos. Nästa stopp blev hos Mariaholm där alla var hungriga som djur och bara väntade på oss! haha, tacos blev det och hur jävla gott som helst med. Jag vet inte hur många gånger jag ska behöva säga det här men FAN vad jag älskar tacos. Iallafall så var vi kvar där tills halv 11 kanske då vi åkte hem till Tillan och sov på hög. Vaknade vid 2 när matte ringde och härjade om att dom ville hem :) Kom hem vid halv 4 och somnade 4. Slapp och trött fredagkväll.

Men som sagt idag är det lördag och jag har redan sovit bort halva dagen :) Får se vad som händer ikväll. Jag som ville ut men det verkar inte som om någon är så på mitt förslag direkt. Så att! Kanske blir att lägga mig i fosterställning och sova igenom hela lördagen, låter iofs som en väldans bra idé.

nu blire en till kopp kaffe!
bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0