Jag har köpt en ny MOBIL

Var på mediamarkt med tillivill. Hittade tusen mobiler som jag ville ha. Den blåa som jag funderade på var hur snygg som helst men med tanke på att den modellen är rätt så gammal så valde jag en nyare modell. Den fanns dock i två snygga färger såklart så att man ska få största beslutsångesten i världen. Men jag ville ha en svart mobil så det fick det bli och jag är helnöjd :) Dock några tusen mindre på kontot menmen.

Åkte iallafall hem till tillan efteråt och då fick micke för sig att laga min trasiga mobil och såklart så funkar den helt plötsligt. Och det är förmodligen too late att lämna tillbaks min nya med tanke på att jag redan pillat på allt och öppnat alla nya förpackningar. Jävla skit, jag får ta och sälja min gamla mobil till någon behövande för nu har jag faktist en ny! sådeså

Den blev det fast min är med röda knappar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0