It's friday i'm in love

Det är fredag och jag ligger fortfarande i sängen, under mitt feta täcke för att jag fryser. Borde gå upp och ta på mig något varmt och sedan gå ut och gå, men näääh jag vill inte. Fryser bara av att titta ut på vädret. SKulle också behöva gå till Livs för att köpa mig bröd till frukost, men näääh det vill jag inte heller. Det enda jag vill är att ligga här hela dagen lång och kolla på one tree hill. Tänker inte lyfta täcket en endaste gång, eller jo det tänker jag för kaffe måste fixas och frukost innan jag hungrar ihjäl. Men efter det kan jag ligga här hela dagen lång :) SVälter snart och vi har varken bröd eller tomat, hur ska jag klara mig? That is the big question!

Äääsch nu ska jag gå och rota lite och se vad som finns och även sätta på kaffe!
bye.


Frukost på sängen vore inte helt fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0