I´ts friday!

Äntligen fredag och jag bara älskar fredagar, bästa dagen på hela veckan! Ikväll är det utgång och med tanke på att det är lönehelg så lär det vara hur mycket folk som helst så det kommer att bli kalaskul. Har dock ännu inte hittat någon förfest men det ordnar sig alltid. Gratisbiljetter har jag också glömt att hämta men som alltid så hinner vi aldrig in före 12 iallafall haha så att jag tycker det känns lite onödigt att stå och köa innan tolv då det är som mest kö istället för att komma någon halvtimma senare då det inte är någon kö alls. Så värt! Vi tror alltid att vi ska komma in på fribiljetterna och står hellre i kö en timma och blir nyktra. ovärt! haha

Men hela morgonen nu har jag varit superduktig och städat köket och plockat ur och in i diskmaskinen, hängt tvätt och även vikt nytvättad tvätt så jag har haft fullt upp och inte hunnit med någon frukost. Så nu väntar jag bara på att kaffet ska bli klart så att jag kan äta min frukost!

bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0