Göteborg igår, trött idag?

Heldag i göteborg igår för uppträdande på ronald mcdonald barnsjukhus, var kul faktist och dom skämde bort oss rejält med mat och dricka och allt vi ville ha typ. Fick med oss 17 kilo muffins och läsk i mängder hem. Förresten så har jag alltid undrat vad dom där sparbössorna som finns överallt på alla mcdonalds är till för, men nu behöver jag inte undra längre för nu vet jag! 

otroligt jävla seg är jag idag iallafall och hur ont som helst har jag i mina axlar och min rygg. Borde ha lärt mig vid det här laget hur viktigt det är att värma upp ordentligt. haha iofs så tror jag att det beror på att det blåste kallt igår under tiden vi uppträdde och att man hade för lite kläder på sig.

Har legat framför one tree hill hela dagen med, i love it!

Kommentarer
Postat av: Mary

one tree hill utan mig?:O Sjukt ledsen blir jag nu!

2009-09-08 @ 20:41:17
URL: http://holmiis.blogg.se/
Postat av: tuws

Hur ledsen på en skala 1-10?

2009-09-08 @ 23:45:21
URL: http://tuws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0