Godmorgon

Goddagens, här ligger jag under täcket och har typ nyss vaknat. Somnade vid 5 imorse ungefär men tanke på att matte, tillan och joel var här och vi kollade på tusen filmer igår, eller ja nästan 3 stycken och jag halvsov nog till alla haha så det var nog därför jag inte var så trött när jag väl skulle sova. Hämtade mamma och pappa vid 3 ungefär utanför wasa fulla som kastruller. Haha och var även chaufför till farmor och farfar med. Det var ju tur att man kunde komma fram i stan, på tok för myket folk överallt. Men som sagt att dåligt samvete får jag definitivt inte av att ligga kvar under täcket för när jag kollar ut genom fönstret så känns det bara som att jag vill ligga kvar här hela dagen. Men om det inte skulle vara så att jag var på tok för sugen på kaffe och macka så hade jag nog legat kvar ett bra tag till men jag är kalashungrig så att jag ska nog gå upp och fixa lite kaffe och mackapacka! Mumsigt.

Var ute i fredags förresten otten fick det bli och vi fick än en gång användning för gratisbiljetterna kanonbra. Men egentligen så har jag kommit fram till att om man ska in på gratisbiljetter innan 12 så betyder det att då måste du köpa en extra öl när man kommer in och då förlorar man ju endå på det. Tänk om man skulle gå in vid 1, då har man ju hunnit dricka mer hemma och slipper slösa mer pengar på krogen och istället betalar inträdet. Fan vad jag är smart, på tok för smart för allt och alla! Men ja vi var på förfest i åby hemma hos matte och vilken tur att han inte bor i sista huset i åby då typ så att man fick vandra i pumps 7 mil. Nej inte riktigt 7 mil men det kändes nog som det.

Kom på hur sugen jag blev på kaffe nu och när jag tänker efter så drack jag inte något kaffe alls igår. Kan bero på att matte hällde i 9 mått för mycket kaffe typ. haha

bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0