En ny mobil tack.

Duktigaste jag som var ute och vandrade imorse hur långt som helst. Det var hur skönt som helst förutom att det blåste apa och var svinkallt.

Förresten så var jag inne i stan igår för att lämna in min mobil som är helt dum i huvet. Tydligen var den vattenskadad så det fanns inget att göra åt den och försäkringen gäller inte för det. Jävla skit! Aldrig mer mobilen i bhn på krogen haha. Förmodligen så är det så den har blivit fuktskadad men det vågade jag förståss inte erkänna haha. Så just nu har jag ingen mobil. FÅr väl se om jag har råd och lust att investera i en ny, Åh!



Jag vill ha en blå mobil! Just precis den. JATACK!!


Kommentarer
Postat av: Mary

Köp den då så du kan bli kontaktbar:)

2009-09-02 @ 16:41:20
URL: http://holmiis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, jag får ta och göra det. Men fattig kommer jag bli

2009-09-02 @ 21:26:19
URL: http://tuws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0