hejohå!

Har varit och hjälp till att flytta till cirkusens nya lokal. Området plus våran nya lokal påminner lite som auschwitz faktist med höga staket och tegelbyggnader överallt och det ser så dött ut på något sätt. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om lokalen faktist om jag ska vara riktigt ärlig, men jag hoppas och tror på att det kommer att bli någonting bra om alla bara hjälper till lite. Tydligen så är inte träningen inställd den här veckan vilken jag tycker är ett jätte dåligt val. Det finns absolut ingenstans att vara för att ingenting är färdigt, jovisst övervåningen där det knappt får plats att träna en grupp i taget, där ska vi helt plötsligt träna alla grupper på en och samma gång imorgon haha. Hell no! Vi kom på bästa iden att hela olana ska städa och måla på träningstiden istället. kalasbra! Då lär ju alla vara där också.

Men nu kom icka och romeo så jag ska mysa med dom. Top model och ensam mamma söker sen med! Kvällen är räddad.

Förresten så har jag fått jobb, kalasglad är jag. Ska jobba på Ladies Night på lördag och sen har jag fått exttrajobb på Mauritz Berg slott :) Kan inte bli bättre


Kommentarer
Postat av: ellinor

ladie night ska jag med jobba på (:

2009-10-01 @ 18:50:41
URL: http://axelssonellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0