You know, you know - no you don't, you don't

Var hos käftis "tandläkarn" imorse. Kom några minuter försent eftersom det finns sååå många lediga parkeringsplatser i stan NAAT. Blev så himla irriterad så att jag ställde mig på ett ställe där jag absolut inte fick stå och chansade på att jag inte skulle få några böter vilket jag inte fick heller. Ganska vågat av mig men ibland måste man vara lite vågad tycker jag allt. Fick iallafall någon ny mutant grej i munnen typ som en fjäder så att tänderna ska sära på sig snabbare i think. Det spänner lite men det brukar gå över efter någon dag eller två :)

Nu ska jag ut och hoppa med Romeo i löven. HAN är sötast

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0