varför kommer man aldrig på något vettigt att skriva här?

Här sitter jag tillsammans med Romeo i Linus lägenhet medans han är borta och gör lumpen och ickapicka är nere i egypten. Så jag får hålla ställningarna här och ta hand om kattifnatt och mysa! Jag kom väl hit vid 7 och sen dess har det bara varit bra på tvn. Med först top model & sen ensam mamma söker, haha jag har följt ensam mamma söker sen det började och det är ju faktist riktigt roligt. Ja men iallafall sen har jag kollat på lite program som jag har missat i veckan :) man har ju aldrig tid att kolla på tvn ju.

Men jag och Romeo ska nog se på the hangover nu och jag har hört att det ska vara en riktig höjdare och det tror jag med faktist om man skulle bedömma på trailern.

Jobbade förresten igår tillsammans med Emelie på Mauritzberg. Gick ju hur bra som helst och det var superkul och vi har verkligen dökul tillsammans :) Blev en lång dag och vi var inte färdiga förns vid 1 inatt så att jag kom nog hem vid 2 och somnade innan jag ens han lägga huvet på kudden. Innan vi jobbade så färgade jag hennes hår och blev bjuden på jättegod mat hemma i Östa ny! Och likaså idag så var mamma,pappa&jag hembjudna till farmor och farfar på supergod middag. Frågan är ju då varför det är så himla mycket godare att äta borta än hemma?! det kan man ju fråga sig...

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0