Uppe med tuppen!

Var ju faktist uppe med tuppen imorse. Skjutsade mamma vid 7 och tänkte att jag kunde hålla mig vaken när jag kom hem så att man får lite gjort. Men nej jag somnade framför tvn och vaknade nyss :) Äsch vad ska man göra då när det är sämsta vädret. Då kan man lika bra sova tycker jag.

Kom och tänka på att alla har ju faktist höstlov nu, eller ja iallafall dom som går i skolan. Men det känns lite som om att jag har höstlov jag med. Det händer ju trots all mycket skoj den här veckan som tillexempel kryssning, skräckmaraton och stockholm för att hälsa på fiabus och ponkilonk. Förresten så säger jag nog "JU" i varje mening juuuuuuuuu. Åh jag är fortfarande trött, men ska väl tvätta lite och dricka mängder av kaffe innan jag lägger mig framför tvn igen och dör...typ

Pussipuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0