Slapp måndag!

Svenska hollywoodfruar & Roast på Bern´s! Kvällen är räddad.

Seg dag blev det idag, vaknade inte förns 11 och åt jättesen frukost. Åkte in till stan för att lämna in min mobil och gå på jakt efter ny jacka och nya skor! Fick en ful lånemobil när jag lämnade in min mobil. Jag tycker att det är skitdåligt att man inte får en lika bra lånetelefon som den man lämnar in. Har man köpt en ny telefon svindyrt så sa man väl få en bra lånetelefon med. Skitdåligt tycker jag så jag tog fram min gamla från byrålådan istället. Hittade jag några nya skor eller någon ny jacka då? Nej. SOm vanligt när man letar efter nått. Fick dock med mig en übermysig halsduk hem som matchar döbra till mina nya vantar och mössa :)

bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0