Mys med Romeo!

hallådär! Romeo och jag ligger i min säng och kollar på Äntligen Hemma :) Tycker det är så roligt att kolla på för jag har alltid gillat inredningsprogram och jag har alltid velat bli inredare. Kanske något man skulle satsa på i framtiden? Förr så möblerade jag om mitt rum igemt och jag bara älskade det. Nu orkar jag knappt städa mitt egna rum och göra iordning. Längtar tills jag skaffar mig en egen lya där jag kan inreda och göra precis som jag vill! Bruna väggar överallt typ Kanonbra ju.

I förmiddags var mickis jag & tillan uppe i nya cirkuslokalen och spacklade alla omålade väggar så att vi imorgon på träningstiden kan måla. Bättre att få det klart och skjuta upp träningen lite tycker jag allt.

Imorgonbitti ska jag till tandläkarn för första gången sen typ innan studenten tror jag. Vanligtvis ska man dra åt tandställningen var 6e vecka men nejnej jag missade ju min tandläkartid i sommras och fick en tid nu i oktober. Sämst, får ta och sälla lite på dom!

bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0