Morgonpromenad

VAD VARE JAG SA! Kom hem från en lång promenad nyss och nu sitter jag med en kopp kaffe och hallonsmoothie. Det förtjänar jag! Satte faktist väckarklockan vid 8 eftersom jag gick och la mig ganska tidigt men som alltid så snoozar jag i mer än en timma så vid halv 10 fick promenaden bli. Ush så kallt det var ute och jag fick ha både halsduk och vantar. Mössan får vänta lite till känner jag :) Men innan jag gick hemifrå var det 1,3 grader ute brrrrr. Så nu när jag har druckit upp min kopp kaffe så ska jag hoppa in och ta en lång jävla varm dusch och sedan krypa ner under täcket igen och se en film! GILLA

Pusselipuss.


Hösten är rätt så fin faktist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0