Lite för mysigt väder kanske.

När man bara är hemma och inte gör någonting så älskar jag när det är sånnt här väder, grått regn mysigt och kallt. Det öser ner och är ungefär 4 grader ute och jag hörde något om att det kunde vara risk för snö nu på morgonen men det ser inte så ut. Skulle vara mysigt med lite snö tycker jag fast det är på tok för tidigt. I november/december får det gärna komma snö och då tycker jag att det ska komma massor snö som sedan ska stanna tills slutet av februari det tycker jag låter bra.

Har sovit hos mamma inatt för det var bara hon och jag hemma eftersom pappa jobbar natt. Vi låg och pratade hur länge som helst och jag tror inte vi somnade förns 2 hhi. Jag låg och pratade om hur goda våra quesadillas var som vi gjorde i vårat projektarbete i trean. Damn jag var så hungrig och hade lätt kunnat äta upp hundra sånna inatt. Men jag vaknade iallafall för en stund sen uppe i mammas säng av att snuttan kraffsar på mig och vandrar omkring och pratar. Men väntade ett tag med att gå ner och säppa ut henne för det var så skönt under täcket. Men hon blev så jävla jobbig efter ett tag så jag går ner för att släppa ut henne men vill hon ut då eller? Nej självklart inte när hon ser att det öser ner regn. Så jag går och lägger mig igen och då börjar hon hålla på likadant så jag öppnar dörren och slänger ut henne. Aldrig att jag tänker släppa in henne. Eller jo kanske om några timmar.

idag fyller pappa år, grattis på farsgubben!
Man kanske skulle ta och baka något gott tills han kommer hem eller vad tycker ni :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0