Ladies Night!

För första gången på jag vet inte hur länge så var jag inte ute en fredagskväll! Slå den ni. Haha jag var faktist fyllechaffis eller ja vi var på kalas i navestad hos faster och firade henne och pappsingen sen körde jag hem därifrån. När jag kom hem åkte jag direkt till tillivillmedpotatistill och lekte. DÄr var ju minsann viktor och matte så vi rökte pipa och kollade på film i hundra år. Kom hem typ 3? haha jag är skapligt trött nu och känner att jag behöver sova lite mer för att orka med kvällen :) Ska ju jobba ikväll och om vi inte slutar allt för sent så kör jag nog på en utgång ikväll iallafall med matte, tillan och viktor. Äääsch det är ju så kul!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0